O venres 11 de febreiro celebramos o Día Internacional da Nena e a Muller na Ciencia. O 22 de decembro de 2015, a Asemblea Xeral da ONU decidiu establecer un Día Internacional anual para recoñecer o rol crítico que xogan as mulleres e as nenas na ciencia e a tecnoloxía, a través da Resolución A/RES/70/212.
Os nosos obxectivos eran:
-Visibilizar o traballo das mulleres que se dedican á áreas STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics), creando así referentes femininos.
- Coñecer a situación actual da muller nas áreas STEM para tentar a eliminación das trabas e prexuízos e alcanzar a igualdade de xénero no ámbito científico.
Levamos a cabo as seguintes actividades:
Colocamos, no cubo da entrada do edificio 1, unha exposición sobre mulleres científicas destacadas:
É tristemente coñecido o feito de que o papel de moitas mulleres na historia da ciencia foi, demasiado a miúdo, esquecido ou o que é peor aínda: negado. Son poucos os casos nos que algunha muller inventora, exploradora ou descubridora recibiu as honras da historia polo seu traballo.
É de xustiza recoñecer a achega que tantas valentes fixeron nos campos do desenvolvemento e a ciencia, non só xusto, senón necesario, porque hai que poñer en valor estas grandes referencias do pensamento, hai que loitar para que estas mulleres sexan o espello en que moitas persoas se miren para espertar a súa vocación científica.
Blog Astroándalus.
O alumnado de 3º da ESO participou nun concurso que consistía na elaboración de postais sobre mulleres científicas. Foi organizado pola a súa profesora de bioloxía Inés Giménez, en colaboración coa biblioteca. Os gañadores foron:
1º premio___Mateo Amado Díaz (3º ESO A)
__ Lucía Franco Torres (3º ESO B) 2º premio
3º premio Carmelo García Castro (3ºESO C)
Participamos na conferencia organizada por Muncyt de enxeñeiras tituladas pola Faculdade de Informática da Universidade da Coruña. Contaron a súa experiencia para que o alumnado coñecera que motiva as vocacións tecnolóxicas e como é o traballo en temas tan punteiros como a intelixencia artificial e a aprendizaxe máquina, o big data e a xeración de contidos dixitais innovadores. As charlas foron ademais unha mostra da abundancia e importancia das mulleres neste ámbito. Foi dirixida ao alumnado de 3º da ESO B.
Ningún comentario:
Publicar un comentario