LETRAS GALEGAS. SALVANDO LIBROS


SALVANDO LIBROS








Que libro salvarías ti?




Esta exposición xorde dun traballo colaborativo entre 96 bibliotecas escolares galegas e pretende ser unha chamada de atención sobre a importancia de apreciar, coidar e manter o noso patrimonio cultural escrito.




Pretendemos difundir a idea de que é imposible destruír os libros e os valores que neles se transmiten se somos quen de conseguir que formen parte de nós para sempre.




Maio 2011


Queremos dar moi especialmente as grazas a Jaime Eizaguirre Santillán, ex-alumno do IES Sánchez Cantón, que unha vez máis deseñou estes carteis tan fermosos para facer posible a actividade.



Podedes ver o perfil de Jaime, arquitecto e debuxante, aquí




e algunhas das interesantes cousas que fai aqui




e tamén aquí….




Grazas de novo, Jaime, pola túa xenerosidade




salvandogrande









1 5
3 2






.








4










.








Moitísimos libros están a ser salvados nas nosas bibliotecas, que organizan as súas propias exposicións e actos.




Esta é só unha pequena escolma dos que representan a cada un dos centros que participaron na actividade.




Salvar un libro consiste en aprender de memoria un pequeno fragmento para simbolizar a asimilación de todo o seu contido. Entón xa seremos unha persoa-libro e poderemos preservalo para sempre.




A idea está baseada na obra de Ray Bradbury “Fahrenheit 451”.








Esta é a escolma de libros que representan aos centros de Educación Infantil




.
















.












Esta é a escolma de libros que representan aos centros de Educación Primaria




.














.










Esta é a escolma de libros que representan aos centros de Ensino Secundario e algúns persoeiros relacionados co mundo das letras e a cultura




.




















.








ESTA ACTIVIDADE FOI COORDINADA DESDE AS BIBLIOTECAS ESCOLARES:

















Modificar esta página (si tienes permiso)–Publicado por Google Docs –Informar de uso inadecuado–Actualizado automáticamente cada 5 minutos

Ningún comentario:

Publicar un comentario