Exposición: 150 anos de "Cantares gallegos"

Rematamos o curso coa exposición das ilustracións que o profesor Eduardo P. Baamonde fixo de dous poemas  de 
"Cantares gallegos"  de Rosalía de Castro.



"Probe Galicia, non debes
chamarte nunca española,
que España de ti s’olvida
cando eres, ¡ai! tan hermosa
Cal si na infamia naceras
torpe, de ti, s’avergonza
i a nai que un fillo despreça
nai sin corazón se noma.
Naide porque te levantes
Ch’alarga a man bondadosa;
naide os teus prantos enxuga
i homilde choras e choras.
Galicia, ti non tes patria
ti vives no mundo soia
i a prole fecunda túa
s’espalla en errantes hordas,
mentras triste e solitaria
tendida na verde alfombra
ó mar esperanzas pides,
de Dios a esperanza imploras
por eso anqu’en son de festa
alegre a gaitiña s’oia
eu podo dicirche
non canta, que chora…"

                            " Miña Santiña,                                   
miña Santasa,
 miña cariña
 de calabasa.
 Hei de emprestarvos
 os meus pendentes,
 hei de emprestarvos
 o meu collar;
 hei de emprestarcho,
 cara bonita,
 si me deprendes
 a puntear.
- Costureiriña
comprimenteira,
sacha no campo,
malla na eira,
lava no río, 
vai apañar
toxiños secos
antre o pinar."

Ningún comentario:

Publicar un comentario