"Velemos por que cada nena, en calquera parte do mundo, teña a oportunidade de alcanzar os seus soños, crecer con arranxo ao seu potencial e contribuír a un futuro sustentable para todos". —Secretario Xeral da ONU, António Guterres
Investir nas mulleres e as nenas na ciencia por un crecemento verde incluyente
A brecha de xénero nos sectores da ciencia, a tecnoloxía, a enxeñería e as matemáticas ( STEM) persiste desde hai anos en todo o mundo. A pesar de que a participación das mulleres nas carreiras de grao superior aumentou enormemente, estas aínda se atopan insuficientemente representadas nestes campos.
A ciencia e a igualdade de xénero son vitais para alcanzar os Obxectivos
de Desenvolvemento Sustentable, incluídos na Axenda 2030. Nos últimos
15 anos, a comunidade internacional fixo un gran esforzo inspirando e
promovendo a participación das mulleres e as nenas na ciencia. Con
todo, elas séguense atopando con barreiras que lles impiden participar
plenamente nesta disciplina.
A nivel mundial, a matrícula de estudantes femininas é particularmente
baixa en tecnoloxía da información e as comunicacións (TIC), cun tres
por cento; ciencias naturais, matemáticas e estatísticas, cun cinco por
cento, e en enxeñería, manufactura e construción, cun oito por cento.
Os prexuízos e os estereotipos de xénero que se arrastran desde hai
moito tempo continúan mantendo ás nenas e mulleres afastadas dos campos
relacionados coa ciencia.
Co fin de lograr o acceso e a participación
plena e equitativa na ciencia para as mulleres e as nenas, e ademais
para lograr a igualdade de xénero e o empoderamiento das
mulleres e as nenas, a Asemblea Xeral das Nacións Unidas decide
proclamar (resolución A/RES/70/212 ) o 11 de febreiro como o Día
Internacional da Muller e a Nena na Ciencia .
Podes atopar máis información sobre o Día na páxina de ONU Mulleres.
Ningún comentario:
Publicar un comentario